Friday 26 January 2018

Introduction 🌿

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum

Hello semua!!
Alhamdulillah akhirnya berjaya jugak untuk create new blog. Ni adalah blog pertama cikMa okeh. Orang lain dah lama berkurun dah berblog tapi cikMa baru nak memblogkan diri ini. 😂


Intro my self dulu, cikMa ni wife to charming husband and super mom to two kiddos yang super aktive. Yang sulung Abdul Malique Asyraf Abdul Nizam, 2 tahun 9 bulan. Yang no 2, Abdul Mikael Azraff Abdul Nizam, 1 tahun 4 bulan.


My small family 😉

So cikMa buat blog ni adalah untuk share dengan korang semua berkaitan dengan macam2 like tips kesihatan, macam mana nak jaga kecantikan, cara2 untuk dapatkan kulit halus, atau berkenaan dengan ibu menyusu, ibu mengandung dan juga ibu berpantang dengan supplemen.


Blog ni untuk cikMa luaskan lagi empayar atau medium selain Facebook dan Instagram.

Fb : https://www.facebook.com/asmarehanalias

Ig : asmarehan_alias


CikMa fokus juga pada bisnes untuk bantu sesiapa sahaja yang nakkan income tambahan. Sebab cikMa ade team cikMa sendiri untuk bisnes ni iaitu YFG Empire. Satu team yang masih kecil dan akan berkembang dengan besarnya pada satu hari nanti insyaAllah.


So korang if ada yang perlukan supplemen shaklee atau teringin nak jadikan shaklee sebagai bisnes untuk masa depan jangan segan silu untuk terus wasap cikMa okeh 😉
Tekan je link ni http://asmarehan.wasap.my


Salam perkenalan semua. Semoga semuanya baik2 belaka.

Amiin.
Newer Post
Previous
This is the last post.

0 comments:

Post a Comment