Thursday 15 March 2018

PERHATIAN KEPADA IBU MENYUSU BEKERJAYA YANG SERING MENGALAMI KELETIHAN

PERHATIAN KEPADA IBU MENYUSU BEKERJAYA YANG SERING MENGALAMI KELETIHAN

Ramai diantara ibu menyusu hari ini yang keluar berkerja dari awal pagi dan pulang sehingga lewat petang. Sebelum pulang kerumah, singgah dahulu di rumah pengasuh untuk menjemput anak yang ditinggalkan hampir seharian disitu.

Keadaan sama yang saya alami suatu ketika dahulu. Bangun seawal pukul 5 pagi siapkan diri sendiri dahulu lepas tu terpaksa kejut anak bangun awal juga dan siapkan anak dengan bekalan susu dan baju-baju untuk dihantar kerumah pengasuh kemudian baru ke tempat kerja. Kadang-kadang terlewat tiba di tempat kerja. Terpaksa la merah pada punch card. 

Di tempat kerja pula, sangat banyak kerja yang tak akan pernah habis dengan terpaksa hadap dengan bos yang suka marah-marah lagi. Makan pun mana sempat je. Waktu rehat pula bergegas pergi bilik rehat bukan untuk rehat tapi untuk pam susu supaya stok tak putus dan nak susu badan sentiasa dihasilkan. 

Rutin yang sama berlaku setiap hari dan ini sangat memenatkan!! Disebabkan penat dan stress, susu pun segan nak keluar, makin hari makin drop. Mula rasa macam tak dapat bagi yang terbaik untuk anak. Tambahan, kulit saya pun rasa macam semakin kusam.

Sangat penat sampai ada satu hari saya menangis seorang diri. Dengan tekanan dan emosi yang tidak stabil, dengan keadaan badan yang sangat penat hampir setiap hari, sakit belakang, sakit pinggang, lenguh-lenguh badan dan macam-macam lagi, saya tekad untuk mencari satu penyelesaian.

Suatu hari saya google tentang cara macam mana untuk kembali bertenaga bagi seorang ibu menyusu. Jadi daripada hasil pencarian itu saya jumpa banyak orang post berkaitan dengan Set Menyusu Shaklee. Tanpa berlengah lagi saya terus order satu Set Menyusu Shaklee yang lengkap. Masa tu saya fikir "kalau tak menjadi at least aku usaha, selebihnya aku serah semua pada Allah"

Selepas sebulan saya konsisten amalkan set ini, saya terkejut dengan perubahan pada diri saya. Saya menjadi lebih aktif, badan saya sangat bertenaga, emosi saya stabil, saya tak ada lagi masalah lenguh-lenguh badan, sakit belakang dan sakit pinggang tu, malah susu saya pun jadi semakin meriah. Dan bonus yang saya dapat adalah kulit saya jadi semakin halus, lembut dan cerah sedikit. Tiada lagi kulit kusam. Beza sangat dengan sebelum ni.

Jadi bagi ibu menyusu yang bekerja dan yang mengalami maslah seperti ini, anda jangan risau, Set Menyusu Shaklee mampu membantu masalah anda. Saya sebarkan kebaikan ini supaya dapat membantu ibu-ibu semua untuk kembali ceria dan bertenaga untuk menguruskan aktiviti harian dengan lebih baik.

Bagi ibu menyusu yang pertama kali berurusan dengan saya untuk dapatkan set menyusu Shaklee, anda akan dapat harga yang istimewa dan juga KONSULTASI PERCUMA dari saya.

Boleh terus wasap saya sekiranya anda inginkan lebih penjimatan. Cadangan terbaik pastinya saya berikan untuk anda semua. Saya kongsikan juga dengan anda semua tentang kenapa ibu menyusu sering letih. Klik sini.

Your Breasfeeding Partner,
Asmarehan Alias
0129388321



0 comments:

Post a Comment