Monday 16 April 2018

KELEBIHAN SET MENGANDUNG SHAKLEE DAN TESTIMONI

KELEBIHAN SET MENGANDUNG SHAKLEE DAN TESTIMONI

Ramai yang sedia maklum bahawa vitamin Shaklee adalah vitamin semulajadi. Kalau dah namanya semulajadi, pastinya tiada campuran bahan kimia dan selamat digunakan oleh ibu hamil dan juga bayi di dalam kandungan. Selain itu Penggunaan konsisten membantu untuk mengatasi pelbagai masalah kesihatan yang diamalkan oleh ibu hamil.

Antara vitamin yang ada dalam Set Mengandung Shaklee adalah:

1. Vitalea

Vitalea adalah multivitmin dan mineral lengkap yang juga mengandungi zat besi. Kebaikan set mengandung Shaklee ialah membantu masalah bacaan HB rendah yang boleh membawa kepada anemia di kalangan ibu mengandung. Jika HB sentiasa rendah mungkin boleh menyebabkan komplikasi ketika melahirkan bayi. Ibu-ibu yang mudah letih serta rasa hendak pitam elok amalkan vitalea dua biji sehari.

2. B Complex With Folic Acid

Mencegah penyakit deabetes ketika hamil. Berperanan untuk menukarkan gula dalam makanan kepada tenaga. Juga mengandungi asid folik yang elok untuk perkembangan saraf bayi. Ibu-ibu hamil yang sentiasa tertekan dengan kerja rumah dan pejabat juga boleh ambil B Complex kerana ianya vitamin anti-stress

3. Vita C Plus

Membantu menguatkan sistem imun badan ibu hamil. Ibu hamil perlu jaga kesihatan serta mencegah diri dari dijangkiti penyakit. Jka ibu hamil jatuh sakit, ia amat sukar untuk dapatkan ubat yang bersesuaian ketika hamil. Selain itu, ianya membantu dalam pertumbuhan sel-sel otot dan tulang bayi. Vitamin C yang banyak juga menggalakkan pertumbuhan kolagen. Kebaikan set mengandung Shaklee juga membantu ibu kekal cantik ketika hamil

4. Ostematrix

Membantu mengatasi masalah sakit-sakit otot, pinggang serta sengal-sengal badan ketika hamil. Masalah buasir serta sembelit ketika hamil juga dapat diatasi dengan mengamalkan Ostematrix sebelum tidur. Ostematrix ini ialah bekalan kaslium dengan vitamin D yang membantu juga ibu-ibu untuk tidur lena dan berkualiti sepanjang malam supaya kekal segar keesokan harinya. Selain itu, jika mengalami msalah tekanan darah tinggi atau rendah, Ostematrix dapat membantu untuk mencegah masalah ini berulang.

5. ESP (Energizing Soy Protein)

Membantu meningkatkan pertumbuhan sel-sel otot dan tulang bayi. Ianya juga membantu mengawal paras kolesterol ibu-ibu hamil. Paras G.I yang rendah sesuai diamalkn oleh ibu hamil diabetes kerana memberikan rasa kenyang yang lebih lama serta membekalkan tenaga berpanjangan untuk ibu-ibu.

6. Omega Guard

Penting untuk perkembangan sel-sel otak bayi. Dengan amalkan Omega Guard setiap hari berat ibu hamil dapat dikawal. Kepada ibu-ibu yang menaglami peningkatan berat badan secara mendadak boleh cuba amalkan Omega Guard bermula dari trimester kedua bagi membantu mengawal berat badan.



Testimoni Set Mengandung Shaklee





Untuk pertanyaan sila hubungi
Your Shaklee Independent Distributor Nurul Asmarehan Alias
Pengedar Shaklee Kuala Terengganu dan pengeposan ke seluruh Malaysia.
SMS | WhatssApp : 0129388321
Shaklee ID : 1238240
FB Page : By Asmarehan Alias

0 comments:

Post a Comment